יום רביעי, 29 בספטמבר 2010

תקציר -סגלות האבנים ..."וְעָשִׂיתָ חֹשֶׁן מִשְׁפָּט, מַעֲשֵׂה חֹשֵׁב--כְּמַעֲשֵׂה אֵפֹד"

תקציר -סגלות האבנים
..."וְעָשִׂיתָ חֹשֶׁן מִשְׁפָּט, מַעֲשֵׂה חֹשֵׁב--כְּמַעֲשֵׂה אֵפֹד"

רובי: (בורמה/הודו) אבן עם השפעה מבריאה על הלב. קשורה למיניות הריון ולידה. טובה להרגשת סיפוק עצמי ולהטענה עצמית באנרגיה חיובית.


ספיר: (סרילנקה/אוסטרליה)מפתחת את החוכמה ומעניקה תחושת שלווה פנימית גדולה במיוחד. נחשבת לאבן של האמת, צחות המחשבה והחוכמה .


אמטיסט (אחלמה) : (דרום אמריקה/אפריקה) משמשת כקמע ואחת מאבני החושן. אבן הגנה נגד "העין הרע" מסייעת למצוא את השקט הפנימי ולהבי לידי ביטוי את היופי הפנימי שלנו, מסייעת לנו לגלות יותר הבנה ולסלוח ביתר קלות, עזרת להתגבר על צער ופחדים מפתחת סבלנות וטובה למדיטציות .


טופז: (דרום אפריקה/דרום אמריקה/רוסיה) מוסיפה מרץ והתלהבות. מגוננת בצורה חזקה ביותר מפני סכנות, תאונות ומאגיה שחורה. מושכות אל העונד אותה אהבה וכסף . מגבירה את תכונת המנהיגות של העונד אותה. מגבירה את השליטה העצמית .

יהלום : (רוסיה / אפריקה / אוסטרליה ) אבן בעלת עוצמה רבה היהלום קולט אנרגיה מהסביבה ולכן מגן מפני אנרגיות רעות אך רצוי לטהרו לעיתים קרובות , אבן המקלה על לחץ מחזקת ביטחון עצמי ועזרת לנטרל קינאה מיותרת .

אקווה מרין: (רוסיה /דרום אמריקה) מרגיעה. טובה לתקשורת ולהבעה. מגבירה את היצירתיות והמנהיגות. מחזקת את הקשר וההבנה בין בני הזוג.

אמרלד: (אפריקה/אמריקה) מחזקת את הזיכרון, מרגיעה ומקלה ברגעי מתח וכעס. עוזרת לאדם למשוך אהבה ומחזקת את היכולת לקבל ולהעניק אהבה. מסייעת "לשבור את החומה" סביב הלב. אבן ריפוי חזקה .טובה למצבים בהם האדם שואל את עצמו מה עליו לעשות בחייו או בעיזה דרך עליו לבחור .

סיטרין:(ברזיל) אבן המושכת כסף, מקושרת להצלחה ועסקים ,ממריצה את בהירות המחשבה ומזרזת קבלת החלטות, מחדדת את יכולת הביטוי.גורמת לאדם להקרין החלטיות וביטחון עצמי. טובה לחיזוק קשרים אינטימיים .

אונקיס : (ברזיל/רוסיה) טובה נגד פחדים ומצבי רוח שלילים. מגבירה שליטה עצמית. מגבירה את החוסן הפיזי של האדם. מאזנת את אנרגיות הגוף.

קוורץ קריסטל : (אמריקה/ אפריקה) דוחה ומנטרלת אנרגיות שליליות (העין הרע). מסייעת בבחירת כוון בחיים. אבן ריפוי כללית. מעניקה נקודת מבט צלולה על הדברים.

גרנט: (הודו/דרום אמריקה/רוסיה) נחשבת לאבן שמושכת הצלחה ושפע. מעוררת מוטיבציה, אומץ ומרץ. מנטרלת פחדים ביישנות ומצבי רוח שלילים.

אגט: (דרום אמריקה) מחזקת את מערכות הגנה של הגוף ואת הביטחון העצמי. מעניקה יותר כוח ואומץ . אבן מקרקעת. מחזקת את הקשר של האדם לשורשיו, אבן נגד "עין הרע".

בריל: (דרום אמריקה) אבן המגנה על העונד אותה . מקלה על לחץ , ומחזקת את המשמעת העצמית .

ג'ספר : (דרום אמריקה/אפריקה) מעודדת את התמדה והמשכיות. טובה לשחרור מתחים. מסייעת לפתח חוסן פיזי ויכולת סיבולת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה